#Τίτλος ημερίδας: Στρατηγικό Branding Οδοντιατρείου: Από τη Θεωρία στην Πράξη
Πέμπτη 27/11 και Παρασκευή 28/11 2025, 13.00-15.00 ONLINE WEBINAR
Αντωνιάδου Μαρία,
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια,
Ακαδημαϊκή και επιστημονική υπεύθυνη ημερίδας
Γνωστικό αντικείμενο: Οδοντιατρική επαγγελματική πρακτική
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Mοριοδότηση από το ΙΕΘΕ της ΕΟΟ: 2 Μόρια/Ημέρα (μόρια συνεχιζόμενης εκπαίδευσης (Μ.Ε.Ε.Ο)
Γιατί να το παρακολουθήσετε;
Στη σημερινή εποχή, το οδοντιατρείο δεν είναι απλώς μια κλινική∙ είναι ένα brand.
Το διήμερο αυτό webinar θα σας καθοδηγήσει βήμα-βήμα να γνωρίσετε καλύτερα την επιχείρησή σας, να εντοπίσετε τις δυνάμεις και αδυναμίες της και να σχεδιάσετε μια στρατηγική ταυτότητας που χτίζει εμπιστοσύνη και οδηγεί σε ανάπτυξη.
Πρόγραμμα ημερίδας
🔹 Ημέρα 1 – Πέμπτη 27/11 (13:00–15:00)
Γνωρίζοντας το Οδοντιατρείο μου ως Επιχείρηση
13:00–13:10 Καλωσόρισμα – στόχοι, σύντομο poll (“ποιο είναι το μεγαλύτερο branding challenge σας;”).
13:10–13:35 Τι είναι Brand & Branding στην οδοντιατρική. Ο οδοντίατρος ως brand.
13:35–14:15 (Διάδραση) Mini-workshop SWOT: οι συμμετέχοντες φτιάχνουν σε breakout rooms τη SWOT της δικής τους κλινικής (templates + οδηγός).
14:15–14:40 Πυραμίδα αξιών: οι αξίες που στηρίζουν την εικόνα και την εμπιστοσύνη. Συζήτηση σε ολομέλεια.
14:40–15:00 Reflection: κάθε συμμετέχων γράφει 1 φράση για το τι “θέλει να εκπέμπει” το ιατρείο του.
📌 Output Ημέρας 1: SWOT Analysis + draft πυραμίδα αξιών.
🔹 Ημέρα 2 – Παρασκευή 28/11 (13:00–15:00)
Μετατρέποντας την Ταυτότητα σε Brand Στρατηγική
13:00–13:10 Ανακεφαλαίωση – τι έβγαλε η SWOT της προηγούμενης μέρας.
13:10–13:30 Case Studies: 2–3 πραγματικά παραδείγματα branding (επιτυχημένα & αποτυχημένα).
13:30–14:15 (Διάδραση) Breakout rooms: οι ομάδες συζητούν σε “dark rooms” πώς θα διαμόρφωναν το brand ενός case, και βγαίνουν με μια πρόταση-σύνθημα.
14:15–14:40 Στρατηγικές επικοινωνίας & Patient Experience: μικρά εργαλεία που κάνουν τη διαφορά.
14:40–15:00 Action Plan: κάθε συμμετέχων γράφει 1–2 πρώτα βήματα για την κλινική του.
📌 Output Ημέρας 2: Case-based brand proposal + προσωπικό Action Plan (2 πρώτα βήματα).


Σε ποιους απευθύνεται
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε:
Οδοντιάτρους όλων των ειδικοτήτων που θέλουν να ενισχύσουν την επαγγελματική τους ταυτότητα.
Νέους αποφοίτους που ξεκινούν το δικό τους ιατρείο και χρειάζονται σαφή στρατηγική τοποθέτησης.
Ιδιοκτήτες και διαχειριστές οδοντιατρείων που βρίσκονται σε φάση αναδιοργάνωσης, ανακαίνισης ή μετεγκατάστασης.
Βοηθητικό προσωπικό και συνεργάτες, οι οποίοι συμβάλλουν άμεσα στη διαμόρφωση της εμπειρίας του ασθενή και στο συνολικό brand της κλινικής.
Κόστος συμμετοχής & εκπτώσεις
160 € για μεμονωμένους συμμετέχοντες.
Δωρεάν για όσους συμμετείχαν στα προγράμματα Οδοντιατρικό Μάνατζμεντ Κύκλοι 1, 2 & 3.
Έκπτωση -5% για όσους είναι ήδη εγγεγραμμένοι σε άλλο τρέχον πρόγραμμα της ομάδας Dentist Edu.
Έκπτωση -5% για ομαδικές εγγραφές άνω των 3 ατόμων από την ίδια δομή/κλινική.
Έκπτωση -50% για φοιτητές Οδοντιατρικής.
Εισηγήτριες
Μαρία Αντωνιάδου – Αναπλ. Καθηγήτρια Οδοντιατρικής Σχολής ΕΚΠΑ, ειδική σε coaching, οδοντιατρικό μάνατζμεντ & branding.
Κυριακή (Κάρι) Χανιώτου – Σύμβουλος Μάρκετινγκ & Πωλήσεων με διεθνή εμπειρία σε 110 χώρες, πιστοποιημένη ACC Coach (ICF), δημιουργός του μοντέλου G.R.O.W.T.H.
Dentist Edu Team
Το webinar διοργανώνεται από την εκπαιδευτική ομάδα Dentist Edu, η οποία συντονίζει προγράμματα δια βίου μάθησης για οδοντιάτρους και επαγγελματίες υγείας μέσω του ΚΕΔΙΒΙΜ ΕΚΠΑ.
Η ομάδα ειδικεύεται σε θεματικές όπως: διοίκηση και μάνατζμεντ οδοντιατρείου, στρατηγικό μάρκετινγκ και branding, επαγγελματική ανθεκτικότητα και coaching, πράσινη και βιώσιμη οδοντιατρική, δια βίου εκπαίδευση βοηθητικού προσωπικού.
Συνεχιζόμενη μάθηση και εξέλιξη
Αν και κάθε εκπαιδευτική μας δράση είναι αυτοτελής, ακολουθούμε μία φυσική συνέχεια εξέλιξης στη θεματολογία μας. Για όσους επιλέξουν να συμμετέχουν σε περισσότερες ημερίδες, δημιουργείται ένα μονοπάτι προοδευτικής εκπαίδευσης, όπου κάθε ενότητα «χτίζει» πάνω στις προηγούμενες γνώσεις, επιτρέποντας μια ολοκληρωμένη και βαθύτερη κατανόηση των θεμάτων που άπτονται του γνωστικού αντικειμένου της Οδοντιατρικής Επαγγελματικής Πρακτικής.
Επένδυση στον Εαυτό σας
Η διημερίδα αυτή δεν είναι ένα απλό σεμινάριο, αλλά ένα δομημένο βήμα προς την ανάπτυξη και διαφοροποίηση του οδοντιατρείου σας. Ουσιαστικά, θα αποκτήσετε εργαλεία και στρατηγικές που μπορούν να σας οδηγήσουν σε πιο σταθερή και προσοδοφόρα επιχειρηματική πορεία στο χώρο της οδοντιατρικής.

Γνώρισε τους Εισηγητές
Μαρία Αντωνιάδου
Η Μαρία Αντωνιάδου είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στην Οδοντιατρική Σχολή του ΕΚΠΑ, με εξειδίκευση στο οδοντιατρικό μάνατζμεντ, το coaching και τη διαχείριση ασθενών, ιδιαίτερα γηριατρικών και μειονεκτικών ομάδων. Έχει ολοκληρώσει πιστοποιημένα προγράμματα coaching (ICF & European Association for Coaching Organization) και είναι πιστοποιημένη συστημική αναλύτρια από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Είναι υπεύθυνη μαθημάτων σχετικών με την οργάνωση και διαχείριση οδοντιατρείου και την εφαρμογή των ανθρωπιστικών επιστημών στην Οδοντιατρική, καθώς και επιστημονική υπεύθυνη του προγράμματος εκπαίδευσης βοηθητικού προσωπικού οδοντιατρείου στο ΕΚΠΑ. Συμμετέχει στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Ηθική στις Βιοϊατρικές Επιστήμες» του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και έχει οργανώσει διαδικτυακά προγράμματα συνεχιζόμενης εκπαίδευσης για το οδοντιατρικό μάνατζμεντ και τη βιώσιμη ηγεσία. Συγγραφέας των βιβλίων «Εφαρμογή των ανθρωπιστικών επιστημών και βασικών αρχών coaching στις επιστήμες υγείας» και «Διαχείριση ποιότητας στις υπηρεσίες υγείας», στοχεύει στη βελτίωση της αποδοτικότητας, της παραγωγικότητας και της βιωσιμότητας στον κλάδο της υγείας.
Κυριακή Χανιώτου
Η Κυριακή (Κάρι) Χανιώτου είναι Σύμβουλος Μάρκετινγκ και Πωλήσεων με πάνω από 32 χρόνια διεθνούς εμπειρίας σε ηγετικές θέσεις πωλήσεων και μάρκετινγκ, έχοντας δραστηριοποιηθεί σε 110 χώρες. Μετά από 14 χρόνια στη Μέση Ανατολή και την Ασία, όπου εργάστηκε σε δυναμικά επιχειρηματικά περιβάλλοντα, επέστρεψε στην Ελλάδα, μεταφέροντας πολύτιμες γνώσεις από ανταγωνιστικές αγορές. Διαθέτει πτυχίο Business Administration (Marketing) από το Αμερικανικό Κολλέγιο Deree και MBA από το University of Leicester. Είναι πιστοποιημένη ACC Coach από τον ICF και έχει εκπαιδευτεί στη σχολή Go Master Coach στη Σιγκαπούρη. Έχει αναπτύξει το μοντέλο G.R.O.W.T.H., μία στρατηγική προσέγγιση για την επαγγελματική εξέλιξη και την επιχειρηματική ανάπτυξη μέσω στοχοθεσίας, καλλιέργειας νικητήριας νοοτροπίας και ισορροπίας μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής επιτυχίας. Με πάνω από 9 παγκόσμιες διακρίσεις για τις επιδόσεις της στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις, έχει εργαστεί σε κορυφαίες πολυεθνικές όπως 3M, Nissan, Unilever, ενώ συγκαταλέγεται στο κορυφαίο 15% των στελεχών στο Marketing Assessment της 3M μεταξύ 90.000 εργαζομένων. Δραστηριοποιείται σε δίκτυα γυναικείας ενδυνάμωσης, όπως Women on Top, Lean In, BNI Greece, ενώ εφαρμόζει ολιστικές προσεγγίσεις ηγεσίας που συνδυάζουν στρατηγική σκέψη με πρακτικές ευεξίας. Στόχος της είναι να εμπνέει και να ενδυναμώνει επαγγελματίες και επιχειρήσεις, βοηθώντας τους να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους.
