#Smart DENTAL MANAGEMENT_Μini Ακαδημαϊκό Πρόγραμμα Διαχείρισης Χρόνου στο Οδοντιατρείο διάρκειας 6 εβδομάδων
Δείτε τι είπαν οι πρώτοι συμμετέχοντες_Έναρξη 1ου κύκλου στις 6 Δεκεμβρίου 2025 & διάρκεια 6 εβδομάδων
Αντωνιάδου Μαρία
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Οδοντιατρικής Σχολής,
Ακαδημαϊκή και επιστημονική υπεύθυνη οδοντιατρικών προγραμμάτων και σεμιναρίων επιμόρφωσης της Οδοντιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ
Γνωστικό αντικείμενο: Οδοντιατρική επαγγελματική πρακτική
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Smart Dental Management στην Οδοντιατρική Πράξη
Πρόγραμμα διαχείρισης χρόνου
Ασύγχρονα μέσω του ΚΕΔΙΒΙΜ του ΕΚΠΑ
Θερμές ευχαριστίες σε όλους για την εμπιστοσύνη και, κυρίως, για την επένδυση του πιο πολύτιμου πόρου: του χρόνου σας. Στην εκπαίδευση ενηλίκων, ο χρόνος δεν είναι απλώς διάρκεια· είναι δέσμευση. Και αυτή τη δέσμευση τη σεβόμαστε απολύτως.
Είπαν για εμάς
Μοναδικό, καινοτόμο, προσαρμοσμένο στην Ελληνική πραγματικότητα με πρακτικές εφαρμόσιμες λύσεις για κάθε πτυχή της λειτουργείας και καθημερινότητας ενός οδοντιατρείου! Θα έπρεπε να διδάσκεται προπτυχιακά η με το άνοιγμα καινούργιου οδοντιατρείου υποχρεωτικά!
Ηταν απόλυτα σωστά δομημένο και ακόμη και νιώθω πολύ ευγνώμων που το δοκίμασα και διάβασα το εκπαιδευτικό υλικό. Τα τεστ ήταν πολύ ωραία και κατανοητά !! Πολλά συγχαρητήρια, ευχαριστούμε πολύ !
Το πρόγραμμα αυτό αν και σύντομο περιλαμβάνει πάρα πολλές τεχνικές, εισηγησεις και χρήσιμα εργαλεία που μπορούν να βελτιώσουν τη λειτουργία και την διαχείριση χρόνου σε ενα οδοντιατρείο. Προσωπικά με περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας μου έβαλε σε τάξη κάποιες λειτουργίες και με βοήθησε να έχω λιγότερη καθυστέρηση στα ραντεβού μου και κατ'επέκταση λιγότερο στρες.
Το πρόγραμμα ήταν μια αποκάλυψη. Παρά την οργάνωση και την μεθοδικότητά μου, η καθημερινότητα στο ιατρείο ήταν πολύ δύσκολη, κυρίως ψυχολογικά. Μεγάλη απώλεια ενέργειας, πολλή κούραση και ελάχιστα αποτελέσματα. Από το δεύτερο μάθημα αντιλήφθηκα 2-3 πράγματα που έκανα λάθος και όταν τα άλλαξα είδα άμεση διαφορά στην διάθεση και στην απόδοση μου. Πλέον χαίρομαι να πηγαίνω στο ιατρείο. Συνεχίζω να βρίσκω καλύτερους τρόπους διαχείρησης των καταστάσεων κι αυτό με έχει βοηθήσει και στην προσωπική μου ζωή. Ένα μεγάλο ευχαριστώ γι' αυτό το έργο. Ήταν έμπνευση και μάθημα ζωής.
Πραγματικά αξίζε τον κόπο!Παρόλο που όντας μητέρα δύο παιδιών και εργαζόμενη, ο χρόνος που αφιέρωνα για το πρόγραμμα ήταν κυρίως βραδινές ώρες όπου η κούραση ήταν συσσωρευμένη, μας βοηθήσατε να υιοθετησουμε βασικά εργαλεία για την δουλειά μας που τελικά λειτουργούν και απλοποιούν την δύσκολη καθημερινότητα μας. Σας ευχαριστώ!
Το Smart Dental Management είναι ενα εξαιρετικό πρόγραμμα που θέτει τις βάσεις για την επαγγελματική εξέλιξη και αυτοβελτίωση ενος σύγχρονου οδοντίατρου ανοίγωντας τους ορίζοντές του. Το υλικό είναι πλούσιο σε πληροφορίες, εφαρμόσιμες στρατηγικές και tips και αναλύει την επιστήμη του σύγχρονου management. Η καλύτερη επένδυση χρόνου που έχω κάνει και το συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Το πρόγραμμα του smart dental management είναι σύντομο, άρτια δομημένο και άμεσα εφαρμόσιμο από οδοντιατρεία κάθε μεγέθους. Το συστήνω ανεπιφύλακτα σε όλους τους συναδέλφους και στο προσωπικό των ομάδων τους! Είναι το πρώτο βήμα για πιο οργανωμένη καθημερινότητα στα ιατρεία μας με λιγότερο άγχος, καλύτερη οργάνωση και εμπειρία ασθενούς!
Παρόλο που η καθημερινότητά μου ήτανε κουραστική λόγω επαγγελματικών και προσωπικών υποχρεώσεων, το ότι παρακολούθησα το πρόγραμμα με "γέμιζε" ως επαγγελματία και ως άνθρωπο με αποτέλεσμα να προσπαθώ η κάθε επόμενη ημέρα μου να είναι περισσότερο παραγωγική από την προηγούμενη.
Αξίζουν συγχαρητήρια στην Καθηγήτρια κα Αντωνιάδου για το πρόγραμμα. Προσωπικά, με βοήθησε να εντοπίσω δομικά και λειτουργικά κενά που υπάρχουν στην λειτουργία του ιατρείου μου και να ξεκινήσω μικρές αλλά σταθερές παρεμβάσεις . Θεωρώ ότι θα έπρεπε να περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα σπουδών των Οδοντιατρικών Σχολών αλλά και της δια βίου εκπαίδευσης των οδοντιάτρων από την ΕΟΟ.
Το πρόγραμμα ήταν ολοκληρωμένο και παρείχε πολλές και χρήσιμες γνώσεις αλλά κυρίως τα εργαλεία για να εφαρμόσουμε τις γνώσεις αυτές στην καθημερινότητά μας. Επιπλέον, ήταν έτσι σχεδιασμένο που σου επέτρεπε να το παρακολουθήσεις και να το φέρεις εις πέρας παρόλο τον περιορισμένο ελεύθερο χρόνο που έχουμε οι περισσότεροι από εμάς. Πολύ χρήσιμη η παράταση που δόθηκε.
Με βοήθησε σημαντικά στο να αντιληφθώ πως η καταγραφή και παρακολούθηση λεπτομερειών στον τρόπο λειτουργίας του ιατρείου μας μπορεί να επιφέρει σημαντικά θετικά αποτελέσματα και καλύτερη ποιότητα παροχής υπηρεσιών.
Αξιόλογο , επικερδές και ενθαρρυντικό όσο αναφορά τους τρόπους διαχείρισης του χρόνου στο Ιατρείο μας. Η καλύτερη διαχείριση του χρόνου βοηθά στην ποιοτική απόδοση των εργασιών μέσα στο Ιατρείο χωρίς πίεση χωρίς άγχος
Ήταν ένα πάρα πολύ ενδιαφέρον πρόγραμμα , με πολύ καλό υλικό που βάζει τον οδοντίατρο σε σκέψεις γύρω από την οργάνωση και λειτουργία της ομάδας του ιατρείου, και δίνει σαφή εργαλεία για την βελτίωση της καθημερινής λειτουργίας του οδοντιατρείου.
Το πρόγραμμα είναι εξαιρετικά χρήσιμο για την λειτουργία ενός οδοντιατρείου εφαρμόζονται πολλά εργαλεία άμεσα την επόμενη μέρα πιστεύω ότι είναι σημαντικό που το παρακολούθησα και ήδη βλέπω διάφορα και στους ασθενείς και σε μένα από τις μικρές βελτιώσεις στην καθημερινότητα.
Ηταν πολύ θετική εμπειρία ,έδειξε ένα νέο τρόπο σκέψης ,πρακτικές αλλαγές που όμως θέλουν πιο πολύ χρόνο για να ωριμάσουν στην πράξη, με βοήθησε σαν αρχή για βελτίωση χρόνων και ροής.
Η παρακολούθηση του δια βίου προγράμματος "Smart Dental Management" από το ΕΚΠΑ αποτέλεσε μια ιδιαίτερα χρήσιμη και ουσιαστική εμπειρία. Το περιεχόμενο ήτανε σαφώς δομημένο σε μια πλατφόρμα άκρως εύχρηστη, εμπλουτισμένο με πρακτικές που είναι άμεσα εφαρμόσιμες στην καθημερινότητα. Αισθάνομαι πως απέκτησα πολύτιμες γνώσεις όσον αφορά την οργάνωση και διοίκηση ενός οδοντιατρείου, όπως επίσης με βοήθησε αν αντιληφθώ και να εξελίξω τον επαγγελματικό μου ρόλο με πιο στρατηγική και επιχειρηματική ματιά.
Ένα πολύ καλά δομημένο και πρακτικό πρόγραμμα, με ξεκάθαρη πληροφορία και άμεση εφαρμογή στην καθημερινή λειτουργία του οδοντιατρείου. Με βοήθησε να οργανώσω καλύτερα διαδικασίες και να δω τη διαχείριση πιο στρατηγικά.
Πολύ ωραίο πρόγραμμα. Δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο, με βοήθησε σημαντικά. Ευχαριστώ για την ευκαιρία να συμμετέχω!
Ένα εξαιρετικά χρήσιμο και πρακτικό πρόγραμμα που βοηθά ουσιαστικά στη βελτίωση της οργάνωσης και της καθημερινής λειτουργίας του οδοντιατρείου.
Η παρακολούθηση του προγράμματος ξεκίνησε από περιέργεια. Η πορεία αποκάλυψε πολλά που σκεφτόμαστε, αλλά δεν τα τοποθετούμε σε συγκεκριμένο πλαίσιο. Κρατώ κι εφαρμόζω, ως πρώτη εμπειρία, την κατανομή σαφών και διακριτών ρόλων στην ομάδα, καθώς και τη σύντομη ενημέρωση στην αρχή του ημερήσιου προγράμματος.
Δεν κατάφερες να το παρακολουθήσεις; Σου έχουμε καλά νέα! Ο 2ος κύκλος του πρωτοποριακού αυτού προγράμματος θα ανοίξει στις 8 Μαίου 2026.

